Kurs Digitalni marketing se organizuje u partnerskoj saradnji sa kreativnom marketinškom agencijom Retro Digital.
Cilj kursa
Cilj je upoznavanje sa osnovnim elementima digitalnog marketinga kroz konkretne primere i praktične vežbe.
Kome je namenjen
Kurs je namenjen ljudima iz marketing i PR službe kompanija, javnih preduzeća, lokalnih samouprava, kao i svima onima koji žele da unaprede svoj nastup u online sferi.
Trajanje
22 školska časa
(20 edukacije – 2 završni rad)
Potrebno predznanje
Polaznici moraju poznavati osnove rada na računaru i da imaju profile na društvenim mrežama.
Sadržaj
- Tradicionalni vs Digitalni marketing
- Kreiranje strategije digitalnog marketinga
- Facebook oglašavanje
- Instagram oglašavanje
- Sadržaj (blog & video) u službi marketinga
- SEO Marketing
- Email marketing
- Dizajn u službi marketinga
- Google analitika
- Promocija, Targetiranje, KPI
- Završni rad na primeru kampanje
Predavači
Dejan Pataki, dip ling – Master / Retro Digital Agency
Predrag Marković, IT ing / Retro Digital Agency (SEO Marketing, Google analitika)
Ivana Radulović, Ing grafičkog dizajna / Retro Digital Agency (Dizajn u službi marketinga)