Cilj kursa
Cilj kursa je upoznavanje sa osnovnim elementima digitalnog marketinga u skladu sa trendovima digitalne transformacije.
Kome je namenjen
Kurs je namenjen polaznicima koji rade u okviru marketinga i PR sektora kompanija, javnih preduzeća, lokalnih samouprava, kao i vlasnicima malih i srednjih preduzeća koji žele da steknu i unaprede znanja iz oblasti digitalnog marketinga.
Trajanje
20 školskih časova
Potrebno predznanje
Polaznici moraju poznavati osnove rada na računaru.
Sadržaj
• Transformacija digitalnog marketinga u skladu sa trendovima
• Razlike između tradicionalnog i digitalnog marketinga
• Osnove digitalnog marketinga
• Digitalna marketing strategija i istraživanje
• Content marketing
• Marketing na društvenim mrežama
• Facebook marketing
• Instagram marketing
• Linkedin marketing
• Twiter marketing
• Youtube marketing
• Digitalne platforme – E mail marketing
• Oglašavanje na plaćenim pretraživačima – Google ads
• Google analitika
• Završni rad
Cena kursa
Predavač
Dragana Nikolić, Master markting i PR