MestoNovi Sad, Bulevar oslobođenja 78 (V sprat)
DatumTermin u najavi
VremeTermin u najavi
Cena48000,00 + PDV
Prijavi se

PRIJAVA BEZ REGISTRACIJE

     

    Kome je namenjen

    Kurs je namenjen menadžmentu kompanije, rukovodiocima i zaposlenima u službi za upravljanje kontinuitetom poslovanja, IT službi i službi za bezbednost informacionog sistema, odgovornim licima za zaštitu poslovnih informacija i upravljanje operativnim rizicima, internim i eksternim revizorima, zatim zaposlenima u poslovnim sektorima i kompanijama koje hoće da povećaju nivo kontrole nad svojim procesima u kriznim situacijama i da nastave poslovanje i posle katastrofe, kao i svima koji imaju potrebu da zaštite i sačuvaju informacija o klijentima i poslovanju zbog visokog stepena odgovornosti, regulatornih zahteva i rizika u svakodnevnom poslovanju.

    Naučićete

    Kurs pruža osnovna i napredna znanja i veštine za upravljanje kontinuitetom poslovanja i oporavkom od IT katastrofe. Kurs omogućava polaznicima da se postepeno upoznaju sa kreiranjem planova, testiranjem, odgovornostima i rizicima koji mogu da dovedu do otežanog funkcionisanja ili potpunog prekida poslovanja, kao i IT katastrofama koje mogu dovesti do prekida u radu primarnog data centra i gubitka podataka i važnih informacija.

    Neka od pitanja na koja će vam kurs pružiti odgovore su kako sprovesti analizu uticaja na poslovanje (BIA), kako kreirati planove za DR i BC, kao preduprediti negativne posledice katastrofe, kako se sprovode redovna testiranja DRP-a i BCP-a i na šta treba obratiti pažnju da testiranja ne krenu u pogrešnom smeru, koja je razlika između DRP-a i BCP-a, kako se definišu uloge i kada se aktiviraju planovi. Tokom kursa ćemo uraditi analizu pozitivnih, ali i negativnih iskustava velikih kompanija po pitanju testiranja i oporavka od katastrofe.

    Trajanje

    16 školskih časova

    Potrebno predznanje

    Potrebno je osnovno razumevanje IT sistema, poslovnih procesa i razvoja softvera.

    Sadržaj

    • Procena rizika koji onemogućavaju odvijanje poslovnih procesa
    • Analiza uticaja na poslovanje (BIA)
    • Strategija smanjenja rizika
    • Eksternalizacija IT usluga i SLA
    • Upravljanje i monitoring primarnog i sekundarnog data centra
    • Standardi i najbolja praksa za uspešno upravljanje kriznom situacijom (DR) i kontinuitetom poslovanja (BC)
    • Formiranje timova za DRP i BCP i definisanje odgovornosti
    • Formiranje plana oporavka od katastrofe (DRP)
    • Formiranje plana kontinuiteta poslovanja (BCP)
    • Rizici koji mogu dovesti do aktiviranja BCP-a i DRP-a
    • Testiranje DR plana
    • Testiranje BC plana
    • Pripreme za testiranje i izveštavanje
    • „Nepredviđene“ situacije – posledice nedovoljno dobre implementacije i lošeg testiranja
    • Edukacija zaposlenih (kada, kako i zašto)
    • Revizija DRP-a i BCP-a
    • Analiza primera iz prakse loše implementacije DRP-a i BCP-a
    • Analiza rešenja za efikasno i efektivno prevazilaženje krizne situacije