MestoNovi Sad, Bulevar oslobođenja 78 (V sprat)
DatumTermin u najavi
VremeTermin u najavi
Cena72000,00 + PDV
Prijavi se

PRIJAVA BEZ REGISTRACIJE

     

    Cilj obuke i metodologija

    Cilj obuke je da menadžeri nauče da biraju i primenjuju adekvatne menadžerske alate za vođenje tima iz dana u dan. Da nauče kako da postavljaju i prate realizaciju ciljeva, kako da motivišu, razvijaju kompetencije i unapređuju radni učinak svog tima.
    Osnovni pristupi u obučavanju su razmena iskustava, učenje na primerima iz prakse, upoznavanje sa najvažnijim teorijskim konceptima, diskusija, refleksija i vežbanje primene menadžerskih alata i tehnika.

    Kome je namenjena

    Ova obuka namenjena je menadžerima, vođama timova, supervizorima (rukovodiocima u srednjem menadžmentu, eng. Middle Management) i onima koji se pripremaju za te pozicije, koji žele da nauče da motivišu i razvijaju zaposlene kako bi najefikasnije ostvarili postavljene ciljeve.

    Potrebno predznanje

    Polaznicima su potrebna osnovna znanja o rukovođenju.

    Trajanje i broj polaznika

    Obuka traje 48 časova (6 dana po 8 časova). Obuku je moguće je podeliti na 2 trodnevna modula ili na 3 dvodnevna modula. Svaki dan modula sadrži 8 časova obuke.
    Minimalni broj polaznika obuke po grupi je 6, a maksimalni 12.

    Sadržaj

    Funkcije menadžera/rukovodioca (16 časova)

    • Planiranje
    • Delegiranje
    • Kontrola
    • Davanje povratne informacije
    • Motivisanje podređenih

    Stilovi menadžmenta (4 časa)

    • Stilovi i odabir adekvatnog stila

    Tim i sazrevanje tima (4 časa)

    • Etape razvoja tima
    • Stilovi rukovođenja i sazrevanje tima

    Vođenje produktivnih sastanaka (8 časova)

    • Sastanak (priprema, etape sastanka, zapisnik)
    • Osnovi komunikacije (prezentacija pred grupom, dinamika grupe i sl.)
    • Facilitacija (osnovne tehnike: brainstorming, poređenje parova, SWOT analiza)

    Vođenje produktivnih razgovora sa podređenim (4 časa)

    • Konverzacija (priprema, etape konverzacije, nastavak)
    • Osnovi komunikacije (tipovi komunikacije, 4 dimenzije poruke, aktivno slušanje)

    Rešavanje problema (4 časa)

    • Pristupi u rešavanju problema
    • Alati za rešavanja problema

    Upravljanje promenama (8 časova)

    • Planiranje i sprovođenje promena
    • Priprema tima za promene