Prezentacione veštine – Tajne uspešnih prezentacija
Posted on26/апр/2016
Cilj treninga Na osnovu otkrivanja tajni prezentovanja velikih majstora, polaznici će biti u potpunosti osposobljeni da izađu pred publiku i održe moćne... Read More
Certified Secure Computer User (CSCU) – I Learn
Posted on13/апр/2016
Cilj CSCU kursa (Certified Secure Computer User) je da polaznike nauči neophodnom znanju i veštinama kako bi zaštitili svoje računare i elektronske podatke i tako... Read More
Business Analysis (Poslovna analiza)
Posted on13/апр/2016
Na Business Analysis (Poslovna analiza) trodnevnom treningu primenjuje se IIBA (International Institute of Business Analysis) metodologija, a program je zasnovan na najnovijoj... Read More
Upravljanje vremenom
Posted on11/апр/2016
Cilj obuke i metodologija Cilj obuke je da polaznike osnaži da upravljaju vremenom, a ne ono njima. Da otkriju zašto loše upravljaju... Read More
Liderstvo – transformacioni pristup
Posted on11/апр/2016
Cilj obuke i metodologija Cilj obuke je da obuči lidere da vode zaposlene svojom vizijom. Da nauče kako da formulišu i prenesu... Read More
Menadžment obuka II – obuka za srednji menadžment
Posted on11/апр/2016
Cilj obuke i metodologija Cilj obuke je da menadžeri nauče da biraju i primenjuju adekvatne menadžerske alate za vođenje tima iz dana... Read More
Menadžment obuka I – obuka za operativni menadžment
Posted on11/апр/2016
Cilj obuke i metodologija Cilj obuke je da vođe smena, supervizori i drugi operativni menadžeri nauče da biraju i primenjuju adekvatne menadžerske... Read More
Veština pregovaranja
Posted on11/апр/2016
Uspeh, efikasnost i dobri poslovni odnosi Kome je namenjen Namenjen je svim profesijama i nivoima, od komercijaliste pa do rukovodioca, preduzetnika ili... Read More
ITIL 4 Foundations of IT Service Management
Posted on11/апр/2016
IITIL – Foundations of IT Service Management je izgrađen na osnovama najbolje prakse u smernicama za ITIL. ITIL 4 pruža praktičan i... Read More