MestoNovi Sad, Bulevar oslobođenja 78 (V sprat)
Datum02.04.2024 - 27.04.2024
Vreme19:00-21:15 (utorkom) 9:00-12:00 (subotom)
Cena24.000,00 + PDV

PRIJAVA BEZ REGISTRACIJE

     

    O kursu Linkedin i Facebook oglašavanje

    Obuka Linkedin i Facebook oglašavanje je pripremljena tako da te detaljno uvede u proces oglašavanja i korišćenja Facebook i Linkedin Ads Manager-a. Tokom obuke upoznaćeš se sa tehničkim karakteristikama i načinima funkcionisanja algoritma, realnim primerima iz prakse i iskustvenim preporukama. Nakon kursa naučićeš kako da samostalno praviš reklame na Facebook-u, Instagram-u, i Linkedin-u.

    Kome je namenjen

    • Individualcima koji bi želeli da se karijerno usmere ka performans marketingu
    • Vlasnicima malih biznisa
    • Marketarima koji bi želeli da unaprede svoje znanje i savladaju novu oblast u digitalnom marketingu
    • Bilo ko kome se kombinacija kreativno izražavanja i analitičkog pristupa dopada. 🙂

    Potrebno predznanje:

    Za kurs nije potrebno predznanje. Jedini uslov je da imate kreiran Facebook profil.

    Trajanje:

    26 časova

    Sadržaj kursa Linkedin i Facebook oglašavanje:

    Kreiranje Facebook Business Manager-a

    Kreiranje Ad Account-a

    Povezivanje plaćanja

    Naplata sredstava

    Upoznavanje sa Ads Manager-om

    CILJEVI KAMPANJA

    Struktura kampanje – budžeti, publika, placements, kreiranje same reklame, imenovanje kampanje i slojeva u kampanji, brisanje i dupliranje kampanja.

    Kreiranje kampanje sa ciljem Engagement

    Kreiranje kampanje sa ciljem Traffic i Brand Awareness

    Kreiranje Pixel-a i povezivanje

    Kreiranje kampanje sa ciljem Lead Generation – messages i Instant forms

    Upoznavanje sa tipovima publike i njihovo kreiranje

    IZVEŠTAVANJE

    Upoznavanje sa bitnim metrikama

    Čuvanje i kreiranje izveštaja

    Tumačenje podataka

    A/B testiranje

    Case study- Izrada kompletne reklame na primeru i misaoni proces

    LINKEDIN

    Pravljenje Ad Accounta

    Povezivanje plaćanja

    Upoznavanje sa Ad Account interfejsom

    PRAVLJENJE KAMPANJE

    Struktura kampanje

    Opcije targetiranja

    Korišćenje različitih formata

    Upoznavanje sa specifikacijama za različite formate

    KREIRANJE KAMPANJA SA RAZLIČITIM CILJEM

    Kreiranje kampanje kada je cilj –  Engagement

    Kreiranje kampanje kada je cilj – Traffic

    Kreiranje kampanje kada je cilj –  Reach

    Kreiranje kampanje kada je cilj –  Lead Generation

    IZVEŠTAVANJE

    Pregled i sistematizacija izveštaja

    Pregled tipova izveštaja

    Pregled značajnih metrika

    Tumačenje podataka

    U školi računara Smart School postoje različite IT obuke prilagođene različitim nivoima znanja.
    Proverite koje su obuke planirane u narednom periodu na stranici Zakazani kursevi.

    Leave a Reply