Komunikativni ste i otvoreni, volite rad u timu ali i samostalno donosite važne odluke kada je to potrebno; možete obavljati više stvari istovremeno, a uz to ste i sistematični, volite rad na računaru i govorite bar jedan strani jezik? Onda imate skoro sve potrebne osobine za trenutno najtraženije zanimanje u oblasti administracije – poslovni sekretar .
Ono što vam nedostaje da biste uspešno obavljali ovaj posao jeste širok spektar savremenih znanja i poslovnih veština: dobre komunikacione sposobnosti, poslovna korespodencija, rad u MS Office poslovnom paketu (MS Word, MS Excel), ažuriranje sajtova i interne baze podataka, brzo kucanje…
Poslovni sekretar uglavnom je prva osoba na koju naiđete u nekom preduzeću, a prvi utisak najčeše je i presudan. Osim što je prvo lice i ogledalo kompanije, to je i osoba u koju upravljački menadžment ima najviše poverenja.
U zavisnosti od potreba firme za koju radi poslovni sekretar ima brojna zaduženja: korporativna korespodencija (telefon, fax, mail), upotreba odgovarajuće tehnike (kopir aparat), nabavka kancelarijske opreme, evidencija i ažuriranje kompletne dokumentacije, kreiranje različitih dokumenata i dopisa, briga o posetiocima…
Zato, ako imate ambiciju da postanete jedan od centralnih kadrova neke korporacije, trebalo bi da stalno dopunjujete i usavršavate svoje veštine. Mi vam možemo pomoći u tome – na jednom mestu možete dobiti sva praktična i odmah primenjiva znanja potrebna da postanete tražen i cenjen poslovni sekretar.